Prijavi se

Vodja operativnega upravljanja nepremičnin

V našo ekipo vabimo 1 osebo na delovno mesto

Vodja operativnega upravljanja nepremičnin (m/ž) v Ljubljani

V našem podjetju Želva se lahko pohvalimo, da smo eno od vodilnih slovenskih invalidskih podjetij z več kot 30 letno tradicijo, ki deluje na področju usposabljanja in zaposlovanja invalidov.

Kaj bo vsebina vašega dela:

  • vodenje, načrtovanje, organiziranje, izvajanje in kontroliranje dela v oddelku operativnega upravljanja nepremičnin;
  • usklajevanje oddelka z ostalimi oddelki enote upravljanja nepremičnin;
  • pridobivanje novih poslov in priprava pogodb o investicijskem vzdrževanju na obstoječem portfelju nepremičnin podjetja;
  • sodelovanje z naročniki storitev, reševanje njihovih predlogov, pobud in reklamacij;
  • predstavitev investicijskega vzdrževanja na zborih etažnih lastnikov oz. nadzornih odborih; v kolikor je to potrebno;
  • sodelovanje pri pripravi letnega programa dela, poročil, terminskih planov izvedb investicijsko vzdrževalnih del;
  • izvedba vseh potrebnih aktivnosti v okviru konkretnega projekta – objekta; ugotavljanje in zbiranje potreb,  priprava investicijsko-tehnične dokumentacije, oddaja naročil, zbiranje ponudb, koordinacija sklepanja pogodb z različnimi izvajalci del, uvedba izvajalcev v delo, koordinacija izvedbe del z zunanjimi izvajalci ter komunikacija s partnerji in drugimi deležniki za pravočasno in pravilno izvedbo projektnih aktivnosti, primopredaja del;
  • priprava popisov oz. tehničnih specifikacij za investicije in investicijsko vzdrževanje;
  • neposredni nadzor nad izvajanjem tekočega in investicijskega vzdrževanja nepremičnin.

Kaj od vas pričakujemo:

  • ali VII. stopnjo izobrazbe tehnične smeri (gradbeništvo, elektrotehnika ali strojništvo);
  • vsaj 3 leta delovnih izkušenj na primerljivih področjih dela;
  • zaželen strokovni izpit iz gradbene stroke (registriran pooblaščen inženir pri IZS oziroma pooblaščeni arhitekt pri ZAPS) oziroma licenca za opravljanje gradbenega nadzora;
  • poznavanje stanovanjske zakonodaje in predpisov;
  • znanja s področja managementa in trženja ter poznavanje osnovnih ekonomskih znanj;
  • organizacijske in vodstvene sposobnosti;
  • znanja za delo z računalnikom in znanje slovenskega jezika;
  • komunikativnost;
  • sposobnost pisnega izražanja.

Kaj vam nudimo:

  • pogodbo o zaposlitvi za nedoločen čas s poskusno dobo;
  • možnost strokovnega in osebnega razvoja;
  • delo v urejenem delovnem okolju in prijetnem kolektivu;
  • možnost občasnega dela od doma;
  • redno in stimulativno plačilo.

Če ste samoiniciativni in imate radi delo z ljudmi v urejenem delovnem okolju in prijetnem kolektivu lepo vabljeni, da se nam predstavite s prijavo na delovno mesto.

Prijava

Na razpisano delovno mesto se prijavite na spodnjem obrazcu ali na naš elektronski naslov kadri@zelva.si, lahko pa tudi pošljete vlogo na naslov:

Podjetje Želva d.o.o.
Ulica Alme Sodnik 6
1000 Ljubljana

EKIPA

Prijavi se

Oddaj prijavo in kontaktirali te bomo.